لینک ها

لینکهای فرهنگی

لینک ها

لینکهای فرهنگی

لینک ها

لینکهای فایل ها، فیلم ها و سخنرانی های مفید و فرهنگی
این وبلاگ زیر نظر قرارگاه فرهنگی یا فاطمه الزهرا گیلان فعالیت می نماید

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

چهل و پنجمین همایش روایت عهد


بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و پنجمین همایش روایت عهد با موضوعUFOها و رائیلیسم با حضور جمع کثیری از مهدی یاوران درمسجد بقیة الله اعظم برگزار گردید. 

درابتدای جلسه مستندی با عنوان «اخراج شده» ، پیرامون سرگذشت چندی از دانشمندان غربی مخالف نظریه داروینیسم و سرگذشت آنان نمایش داده شد.این مستند به روشنی بیان می‌کند که چگونه با وجود ادعاهای غرب مبنی بر آزادی بیان و عقیده، اظهارات خلاف نظریه تکامل سرکوب گشته و بحث پیرامون رد این نظریه مانند مسئله هولوکاست به حوزه ای ممنوعه در غرب تبدیل شده است.


لینک دانلود در ادامه مطلب

  • قرارگاه فرهنگی یا فاطمه الزهرا

وبلاگ قاصدون با هدف نشر معارف و علوم دین مبین اسلام و مذهب حقه تشیع امامیه تشکیل شده است. 

این وبلاگ دارای مطالبی است که غالبا در آن متفرّد است و معمولا غالب مطالب برگرفته از کلمات نورانی اهل بیت علیهم السلام و علما و بزرگان و شهدای گرانقدر می باشد. همچنین کتب شریفی در بخش دانلود کتاب در این وبلاگ موجود است. این وبلاگ تقریبا هر دو روز بروز می شود و روزانه حدود 1000 بازدید از آن به عمل می آید.

برای بازدید از وبلاگ قاصدون کلیک کنید

  • قرارگاه فرهنگی یا فاطمه الزهرا

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR نماهنگ «اگر جنگی، به راه بیفتد ...» را بر اساس بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر امسال منتشر می‌کند. متن بیانات معظم‌له که در این نماهنگ مشاهده می‌کنید به شرح زیر است:

این آقا گفته است که میتواند ارتش ایران را نابود کند. قدیمى‌هاى ما این‌جور حرفها را «لاف در غریبى» میگفتند. من نمیخواهم در این زمینه چیزى بگویم، آنها که این حرف را خواهند شنید، اگر میخواهند درست بفهمند، اگر میخواهند از تجربه‌هاى خود درست استفاده بکنند بدانند، البتّه ما از هیچ جنگى استقبال نمیکنیم، ما به هیچ جنگى مبادرت نمیکنیم و پیش‌دستى نمیکنیم، امّا اگر جنگى اینجا اتّفاق بیفتد، آن کسى که سرشکسته از جنگ خارج خواهد شد آمریکاى متجاوز و جنایتکار است.

نماهنگ: «اگر جنگی به راه بیفتد»

نماهنگ را می توانید در ادامه مطلب دانلود نمایید

  • قرارگاه فرهنگی یا فاطمه الزهرا

نقطه کلیدی پنج سخنرانی اخیر رهبر انقلاب


لینک دانلود را در ادامه مطلب دریافت نمایید
  • قرارگاه فرهنگی یا فاطمه الزهرا